برنامه افزایش سرمایه ۸۴۷۱، ۲۵۰ و ۲۰۰ درصدی سه شرکت فرابورسی

سه شرکت فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۸۴۷۱، ۲۵۰ و ۲۰۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

به گزارش بیداربورس سه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا و بازرسی مهندسی و صنعتی ایران به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۲۵۰، ۸۴۷۱ و ۲۰۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

بر این اساس، "فغدیر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲.۱ به ۴.۲ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ،جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت  تکمیل طرح های در دست اجرا ،تامین مخارج سرمایه ای مورد نیاز جهت اجرای طرح گندله سازی بهاباد ، تامین مخارج سرمایه ای مورد نیاز جهت اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی شود.

همچنین "وآتوس" درصدد است سرمایه فعلی را از ۲.۱ به ۱۸۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین و اجرای برنامه های استراتژیک مدیریت و سهامدار عمده اعمال خواهد شد.

در این میان، "خبازرس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از سرمایه از ۱۵ به ۴۵ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای سرمایه در گردش و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده صرف خواهد شد.

کد خبر 22231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =