خریداران لاماری در بورس‌کالا چه‌قدر سود کردند؟

امروز یکم آبان ماه ۱۴۰۱  ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما(۱۰۰ دستگاه مشکی و ۱۰۰ دستگاه سفید) متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در بورس کالا، روی تابلو رفت. 

*23 درصد بالاتر از قیمت پایه

به گزارش بیداربورس پس از ۲۰ دقیقه رقابت نفس‌گیر بین ۴۰۷ سفارش برای خرید ۱۰۰ دستگاه «لاماری ایما» سفید ، سرانجام خریداران با  ۲۰.۳۸ درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و ۱۸۰میلیون و ۹۵۰ هزار تومان موفق به خرید خودروی لاماری ایما سفید شدند.
و همچنین پس از ۲۰ دقیقه رقابت بین ۴۷۹ سفارش برای خرید ۱۰۰ دستگاه «لاماری مشکی» در بورس کالا، سرانجام خریداران با  ۲۳.۸۹ درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان موفق به خرید شدند.

*200 میلیون تومان کمتر از بازار آزاد

معاملات لاماری در بورس کالا با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۱۸۰میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و  قیمت یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان در حالی صورت گرفت که براساس آگهی‌های فروش سایت دیوار در بازار آزاد این خودرو با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود حتی در برخی از آگهی‌ها مبلغی بیش از این مبلغ ثبت شده است. 
احتساب تمام هزینه‌های جانبی خرید خودرو از بورس (شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها) خریداران به طور متوسط حدود یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان برای این خودرو هزینه کرده‌اند که نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت آن در بازار است.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 22655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =