شرایط بازار سرمایه مخصوصا از خرداد ماه مقبول نیست + تحلیل سهم  "سآبیک" 

خبر واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار گویی تاثیری نداشته است یا اگر داشته است در بهترین حالت از میزان افت شاخص کاسته ولی نتوانسته مانع از افت شود. از طرف دیگر گزارشات نه چندان امیدوارکننده واصله از گزارش‌های تابستان علی‌الخصوص برای برخی از نمادهای گروه فلزات اساسی و گروه معدنی عامل دیگری بود که شاخص را به سمت عقب هل می‌داد. فاکتورهای تاثیرگذار دیگر هم در صف عواملی هستند که مانع از رشد شاخص می شوند و هر روز شاخص کل را پایین تر می‌کشند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه امروز هم روند منفی را در پیش گرفت و در پایان بیش از ۱۰ هزار واحد ریزش را تجربه کرد و یک گام دیگر از کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی فاصله گرفت.  
امروز خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری خود گفت: شرایط بازار سرمایه مخصوصا از خرداد ماه مقبول نیست! تلاش ما این است که در کنار کمیسیون اقتصادی مجلس بتوانیم به یک توافق مشترک برای اثرگذاری در سودآوری شرکت‌های بورسی برسیم و بازار ابهام نداشته باشد. بودجه ۱۴۰۲ باید با پیام‌های امیدوارکننده برای بازار سرمایه همراه باشد.

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                                  
در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه، سوم آبان ماه) شاخص کل بورس پس از افت   ۱۰ هزار و ۶۷۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحدی قرار گرفت.           
شاخص هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل حرکت کرد و با افت بیش از سه هزار واحدی در محدوده ۳۶۹ هزار واحدی ایستاد.

صدرنشین نمادهای پرتراکنش
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "سآبیک"  که  امروز جز صدرنشینان نمادهای پرتراکنش بود، می‌اندازیم.

شرایط بازار سرمایه مخصوصا از خرداد ماه مقبول نیست + تحلیل سهم  "سآبیک" 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 22793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =