رشد ۱۳۵ درصدی "تپسی" در عملکرد ۷ ماهه با تحقق درآمد ۲۹۹ میلیاردی

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی در عملکرد ۷ ماهه، ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و با رشد ۱۳۵ درصدی روبرو شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی، گزارش عملکرد مهر و ۷ ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر این اساس، "تپسی"  در دوره مهر ماه از سوپیشینه سفیران ، سفیر متخلف، سایر درآمدهای عملیاتی ، راه اندازی مجدد، سرویس تلفنی و کمیسیون دریافتی از سفیران بالغ بر ۴۱.۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

با توجه به اینکه در عملیات تپسی نیاز به ارسال ترافیک به اینترنت بین الملل وجود ندارد، فعالیت این شرکت در مهر ماه تحت تاثیر محدودیت های اعمال شده در اینترنت قرار نگرفت. مبلغ فروش مهر ماه معادل میانگین فروش ۶ ماهه اول سال بوده اما با در نظر گرفتن تعطیلات هفته اول و پایان هفته دوم مهر ماه، اینکه اوج سفرهای دورن شهری در پایان هفته و کاهش یک روز در نیمه دوم نسبت به نیمه اول در هر ماه، فروش مهر ماه کم تر از فروش شهریور شد.

این استارت آپ در عملکرد ۷ ماهه نیز بالغ بر ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۲۷.۴ میلیارد تومان، رشد ۱۳۵ درصدی را ثبت کرد.

رشد ۱۳۵ درصدی "تپسی" در عملکرد ۷ ماهه با تحقق درآمد ۲۹۹ میلیاردی

کد خبر 22832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =