۳۹۲ دستگاه فیدلیتی بهمن موتور امروز در بورس‌کالا عرضه می شود

طبق اعلام قبلی، امروز ۳۹۲ دستگاه فیدلیتی ۵ و ۷ نفره بهمن موتور با قیمت پایه ۷۵۸.۵ و ۷۷۲ میلیون تومانی در بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی، امروز ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره در بورس کالا عرضه می شود که میزان پیش دریافت خرید برای هر خودرو ۲۵ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید شدند، امکان ثبت سفارش ندارند. هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مُجاز نیست.

بر این اساس از ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره، ۹۸ دستگاه به رنگ سفید و ۹۸ دستگاه مشکی و قیمت پایه نیز برای هر دو رنگ، ۷۵۸.۵ میلیون تومان اعلام شده است. به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷.۱ میلیون تومان اضافه می شود.

همچنین ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی به قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو عرضه می رود. به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷.۳ میلیون تومان اضافه می شود.

کد خبر 23456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =