نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با فروش ۲۱۴ دیگنیتی

نتیجه عرضه امروز ۲۱۴ دیگنیتی در بورس کالا با ثبت فروش کلیه محصولات به میانگین قیمتی ۱.۲۶۱ تا ۱.۳۴۲ میلیارد تومانی و رقابت ۵۳ تا ۶۳ درصدی خریداران در ۴ نوبت همراه شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی ، قرار بود امروز ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی متعلق به بهمن موتور شامل شامل ۱۰۸ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم مشکی و قرمز) و ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم مشکی و قرمز) با موعد تحویل ۲۳ بهمن در بورس کالا عرضه شود.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۲۵ درصد و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو است و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند، امکان ثبت سفارش ندارند.

بر اساس این گزارش در اولین نوبت با عرضه ۵۴ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) به قیمت پایه ۸۲۱.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۴۷۰ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۱.۳۴۲ میلیارد تومان و رقابت ۶۳.۳ درصدی معامله شد.

در دومین نوبت با عرضه ۵۴ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم مشکی) به قیمت پایه ۸۲۱.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۴۵۰ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۱.۲۹۰ میلیارد تومان و رقابت ۵۷.۱ درصدی به فروش رفت.

در سومین نوبت با عرضه ۵۳ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم قرمز) به قیمت پایه ۸۲۱.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۳۹۶ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۱.۲۶۱ میلیارد تومان و رقابت ۵۳.۵ درصدی معامله شد.

در چهارمین نوبت با عرضه ۵۳ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم مشکی) به قیمت پایه ۸۲۱.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۴۷۴ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۱.۲۸۱ میلیارد تومان و رقابت ۵۶ درصدی به فروش رفت.

کد خبر 24693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =