"فن آوا" شرکت معتمد مالیاتی تاسیس کرد

گروه فن آوا، مجوز تاسیس شرکت معتمد مالیاتی برای ارائه خدمات زیر ساختی و توسعه اکو سیستم مالیاتی را از وزارت اقتصاد و سازمان مالیاتی گرفت.

به گزارش بیدار بورس، گروه فن آوا از دریافت مجوز تاسیس شرکت معتمد مالیاتی برای ارائه خدمات زیر ساختی و توسعه اکو سیستم مالیاتی از وزارت اقتصاد و سازمان مالیاتی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر این اساس، "فن آوا" اعلام کرد: با توجه به اخذ موافقت اصولی از سازمان مالیاتی برای تأسیس شرکت معتمد مالیاتی و پس از برگزاری فراخوان عمومی شناسایی پیمانکاران (شرکت ها و مؤسسات) فعال در این بخش با موضوع " شناسایی پیمانکاران دارای محصول، دانش و یا تجربه پیاده سازی سکوی (پلتفرم) بومی مالی، حسابداری، صنعت پرداخت و نیز پلتفرم هایی برای مدیریت مودیان و دستگاه ها (صندوق فروشگاهی، حافظه مالیاتی و ...) و اتصال و ارتباط با سایر سامانه های سازمان مالیاتی"، گروه فن آوا با گذراندن مراحل مربوطه جهت دریافت مجوز TSP از وزارت اقتصاد و سازمان مالیاتی در حوزه ارائه خدمات زیر ساختی و توسعه اکو سیستم مالیاتی، تمام تأییدیه های مربوطه و مجوز وزارت اقتصاد را جهت تأسیس شرکت جدید اخذ کرد.

شرکت معتمد همراه فن آوا (سهامی خاص) زیرمجموعه شرکت گروه فن آوا است که ۱۴ آذر به موجب مجوز ۳ آبان وزارت اقتصاد - سازمان مالیاتی تاسیس شد.

کد خبر 24711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =