افت فشار گاز منجر به توقف خط تولید اوره و آمونیاک "شیراز" شد

پتروشیمی‌ شیراز که با بازداشت مدیرعامل وارد حاشیه شده از توقف بخشی از فعالیت های تولیدی به دلیل افت فشار گاز خبر داد و با توقف نماد مواجه شد.

به گزارش بیدار بورس، پتروشیمی‌ شیراز که با سرمایه ۵۱۰ میلیارد تومانی در تابلوی فرعی معاملات بورس حضور دارد و با بازداشت مدیرعامل به اتهام تبانی در معاملات دولتی و اختلاس مواجه شده از توقف بخشی از فعالیت های تولیدی به دلیل افت فشار گاز خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، نوراله میراشرفی سرپرست "شیراز" در نامه ای به سازمان بورس و سهامداران اعلام کرد: پیرو مکاتبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت گاز استان فارس به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز از جمعه ۲۳ دی، بخش تولید اوره و آمونیاک منطقه ۳ مجتمع از سرویس خارج و عملیات تعمیرات اضطراری شروع شد.

آمار تولید سال جاری بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ شده و پیش بینی می شود این شرکت تا پایان سال جاری مقادیر اعلامی را محقق کند اما برآورد تاریخ شروع مجدد فعالیت مشخص نیست.

طبق اعلام این شرکت، درآمدهای عملیاتی سال مالی گذشته ۱۴.۱ هزار میلیارد تومان بوده ولی آخرین درآمد بخش متوقف شده برای یک سال مالی ۳.۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 25805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =