فروش سهام شرکت تازه وارد بدون اعمال محدودیت ۹۰ روزه‌ ممکن شد

سرمایه‌گذاران واجد شرایط می توانند سهام خریداری شده شرکت تازه وارد "ثجنوب" را بدون اعمال محدودیت ۹۰ روزه‌ به فروش برسانند.

به گزارش بیداربورس، فرآیند عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری مسکن جنوب به صندوق های سرمایه گذاری ۱۱ بهمن ماه با روش حراج در فرابورس انجام و هر سهم با میانگین موزون ۱۰۳۳۷ ریال معامله شد که کمترین و بیشترین قیمت معامله شده ۸۵۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان بود.

بر اساس این گزارش، طبق مقررات قبلی فروش ۵۰ درصد از سهام خریداری شده تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط بدون مجوز بورس مربوطه امکان پذیر نبود اما مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس، وفق اصلاحات صورت گرفته در دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس و فرابورس اعلام کرد: سرمایه‌ گذاران واجد شرایط می‌توانند از امروز ۱۸ بهمن، تمامی سهام خریداری شده در عرضه اولیه هفدهمین شرکت جدید سال را بدون اعمال محدودیت ۹۰ روزه‌ به فروش برسانند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب فعال در ساخت و فروش و ارائه خدمات پس از فروش صنعت ساختمان با ۷۴ نیروی انسانی و دارای سرمایه اسمی ۱۴۰ میلیارد تومانی است و گروه سرمایه گذاری مسکن ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

کد خبر 26818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =