افت ۹.۲۲ درصدی شاخص بورس در بهمن ماه

شاخص بورس در بهمن ماه امسال طی ۱۹روز معاملاتی، با ثبت ۱۵۵هزار و ۷۷۸واحد کاهش، معادل ۹.۲۲ درصد افت کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در بهمن ماه امسال تعداد ۲۰۸میلیارد و ۹۲۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۳۶۳هزار و ۲۸۸میلیارد ریال در بیش از ۱۰میلیون و ۳۶۰هزار و ۹۶۹دفعه طی ۱۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل خود به ترتیب ۲۵.۸۴درصد افت، ۲۰.۴۹ درصد کاهش و ۲۴.۴۷ درصد افت را نشان می‌دهد.

این درحالی است که تعداد ۲۹میلیارد و ۹۱۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۸۲هزار و ۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته که نسبت به دیماه گذشته به ترتیب ۹.۱۴ و ۴.۰۳ درصد افزایش داشته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۹روز، با ۱۵۵هزار و ۷۷۸واحد کاهش، معادل ۹.۲۲ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۵۳۳هزار و ۳۶۶واحد در پایان این ماه رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۹هزار و ۴۶۸واحد کاهش، معادل ۹.۴۰درصد افت کرد و رقم ۴۷۶هزار و ۷۱۹واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱۵هزار و ۳۴۷واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۶۲هزار و ۱۹۳واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰۹هزار و ۶۹۵واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۹۶۶هزار واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۹.۰۳درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۹.۴۵درصد افت همراه بود.

منبع: تسنیم
کد خبر 27250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =