عرضه صکوک اجاره ۱۵۰ میلیارد تومانی "کحافظ"

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) به مبلغ ۱، ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی می شود.

به گزارش بیدار بورس، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) به مبلغ ۱، ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ به مدت سه روز کاری در نماد صحافظ ۵۱۲ عرضه عمومی خواهد شد.

دارایی مبنای انتشار این اوراق ماشین آلات می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به این بانی واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره‌بهای ۱۸ درصد می‌باشد که این اجاره‌بها هر سه ماه یک‌بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌گردد. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی شهریور پنجم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک خاورمیانه است و متعهدین پذیره‌نویسی آن شرکت سرمایه‌گذاری کاریزما و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما می‌باشند. ضمناً، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی اکسیر سودا، بازارگردانی اوراق را بر عهده دارد.

کد خبر 27650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =