توقف ۹ نماد، رفع گره از سهم منفی و تمدید تعلیق شرکت سرمایه‌گذاری

نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و تعلیق یک نماد هم تمدید شد و سهم دارای صف فروش مشمول رفع گره معاملاتی است.

به گزارش بیدار بورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های دارو سازی‌ سینا، بیمه آسیا، کارتن ایران و شهرسازی و خانه سازی باغمیشه به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های پتروشیمی‌ خارک‌ و بوتان برای یک روز و مواد ویژه لیا، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس و سرمایه گذاری و توسعه خوزستان هم برای دو روز کاری از تابلو خارج شدند.

همچنین تعلیق نماد معاملاتی سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال که از ۷ اسفند شروع شده بود تا دوم اردیبهشت تمدید شد.

در این میان امروز سهام شرکت فرابورسی که در بازار پایه زرد حضور دارد و طی روزهای گذشته دارای صف فروش بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.

بازارگردانی سهام  بیمه تعاون، تجلی توسعه معادن و فلزات و قند تربت جام شروع و حجم مبنای شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر براساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در چهارشنبه گذشته هم شامل مهرام، صنایع غذایی مینو شرق، موسسه اعتباری ملل، پتروشیمی فارابی، داروی سازی تهران شیمی، نیوپان‌ ۲۲ بهمن، سرمایه گذاری ملت، مهندسی فیروزا، بیمه آرمان و سرمایه گذاری میلاد پارس شد.

کد خبر 28482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =