وزارت صنعت قطعا" قیمت جدید خودروها را اعلام نخواهد کرد

وزارت صنعت با انتقاد از نقش منفی شورای رقابت در عدم اعلام قیمت های جدید محصولات ایران خودرو و سایپا، تاکید کرد: این وزارتخانه ۱۰۰ درصد، قیمت ها را اعلام نخواهد کرد.

به گزارش بیدار بورس، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت درباره آخرین وضعیت اعلام قیمت های جدید خودرو و بعد از مصوبه هفته گذشته شورای رقابت که موجب بلاتکلیفی افکار عمومی شده به رادیو اعلام کرد: این حق مردم و بازار و صنعت خودرو و فعالان بورس است که بدانند قیمت گذاری به چه صورت است اما شورای رقابت شورای فرا قوه‌ای که بالاتر از سه قوه است، مسئولیت تصمیم و مصوبه را گردن وزارت صنعت می‌اندازد که جای بحث دارد و با ادعای فراقوه ایی بودن در تعارض است.

وظیفه قانونی و عرفی هر نهاد تصمیم گیر، اعلام مصوبات است ولی متاسفانه شورای رقابت بر موضع قبلی تاکید دارد و جالب اینکه اعلام کرده سازمان حمایت، مشورت داده و باید وزارت صنعت، قمیت ها را منتشر کند. در این صورت شورای رقابت چه کاره است؟ آیا با این وضعیت بهتر نیست تعطیل شود تا وزارت صنعت مانند گذشته، بلد کار شده و همین اقدامات را انجام دهد؟

شورای رقابت هر روز اعلام می کند، کاره‌ای نیست و قیمت ها امروز اعلام می‌شود ولی معلوم نیست آن روز، چه زمانی و به چه شکلی اعلام می‌شود. این در حالی است که وزارت صنعت ۱۰۰ درصد، قیمت ها را اعلام نخواهد کرد!

کد خبر 28554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =