فتح کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد + تحلیل سهم "بنیرو"

بازارسرمایه در چهارمین روز هفته روند مثبت نسبتا قوی را تجربه کرد و توانست بیش از ۳۰ هزار واحد رشد کند و موفق به فتح کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شود.

به گزارش بیدار بورس، از نیمه دوم بازار امروز موج عرضه‌های شدت گرفت و شاهد عرضه اکثر صف‌های خرید هم در نماد های بزرگ و متوسط بازار بودیم.
با توجه به افزایش ارزش معاملات خرد و اختلاف ۳۰٪ با میانگین ارزش معاملات خرد میشه کفت که بازار از امروز استراحت خودش رو استارت زده، به این نکته باید توجه کرد که طی روز های آتی و شروع فاز تنفس در بازار و از طرفی عطش تقاضا در بازار باید چشم انتظار حجم معاملات و تثبیت ارزش معاملات خرد حداقل اندازه میانگین باشیم.

در حال حاضر با توجه به نزدیکی زمان ارسال گزارشات ماهانه و ۱۲ ماهه حسابرسی شرکت ها جهت برگذاری مجامع میتوان انتظار داشت که بازار پس از استراحت و اصلاح مجددا رالی صعودی خود رای طی کند.

اگر از مننظر نموداری شاخص کل را بررسی کنیم، متوان گفت نوع اصلاح  بازار از بعد زمانی خواهد بود و میتوان انتظار داشت شاخص کل تا ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ واحد استراحت کوتاهی داشته باشد و مجددا تاکید بر حجم معاملات و افزایش حجم و ارزش معاملات خرد تا مرز ۲۰ همت دور از ذهن نیست.

البته مجددا باید به این موضوع اشاره کرد افزایش یکباره ارزش معاملات خرد طی امروز و فاصله ۳۰٪ با میانگین یکی از نمود های فاز اصلاح در بازار میباشد و در صورتی که میانگین ارزش معالات خرد دچار کاهش و شیب نزولی شود، شاید انتظار برای طولانی بودن اصلاح بیجا نباشد.

** از معاملات امروز چه خبر؟  
در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیست‌ونهم فروردین ماه) شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت.           
شاخص هم وزن هم با  رشد ۱۶ هزار و ۴ واحدی در ارتفاع ۷۵۶ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد.

** صدرنشین بیشترین افت امروز
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "بنیرو" که صدرنشین بیشترین رشد افت است، می‌اندازیم.            

فتح کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد + تحلیل سهم "بنیرو"

                                                                                                       

منبع: بیدار بورس
کد خبر 28889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =