ثبت نام ۵۲۵ هزار متقاضی خرید خودرو و پیش بینی ۲ میلیون نفری

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از چهارشنبه گذشته و طی کمتر از سه روز ۵۲۵ هزار نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام کردند.

به گزارش بیدار بورس، مهدی تقدسی با اشاره به اختلال  سایت سامانه در برخی ساعات، گفت: از چهارشنبه گذشته و با شروع دور جدید، ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام را نهایی و ۵ اولویت خودرویی را انتخاب کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه ترافیک در برخی ساعات بیشتر است احتمالا در گزینه جزئیات سفارش، ثبت نام متقاضیان نشان داده نشود اما در اصل با بروزرسانی سایت، ثبت نام انجام شده است. متقاضیان با مراجعه در ساعات غیر اوج می‌توانند بدون مشکل ثبت نام را نهایی کرده و با توجه فرصت تا ۱۰ خرداد، نگران تکمیل فرایند ثبت نامی نباشند.

تقدسی ادامه داد: در این دوره ۲۳ خودرو از ۴ خودروساز عرضه شده و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام، اولویت پنج خودرویی را از محصولات شرکت سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

براساس این گزارش، پیش بینی می شود تا پایان چهارشنبه این هفته رکورد ثبت‌نام دور اول با ۹۵۰هزار نفر شکسته شود. در این صورت مجموع ثبت‌نام‌کنندگان در دو مرحله فروش یکپارچه از دو میلیون نفر فرا خواهد رفت.

کد خبر 30106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =