رد ادعای "واحیا" و در خواست اثبات اصالت اخبار شرکت‌ها در کدال

گروه معادن یحیایی ضمن رد ادعای شرکت احیا سپاهان مبنی بر جعل امضای مدیران و قرارداد، خواهان اثبات اصالت اخبار شرکت‌های بورسی و فرابورسی در کدال شد.

به گزارش بیدار بورس، در پی انتشار خبری مبنی بر "طرح دعوی شرکت مشمول تعلیق علیه سه پیمانکار بابت جعل امضا و قرارداد" و مربوط به هلدینگ یحیایی در بورس پرس که در کدال منتشر شده بود متن خبر منتشره)، علی حسینی مدیر روابط عمومی هلدینگ گروه معادن اتبین یحیایی به بورس پرس با اشاره به نکاتی از جزئیات مشکلات و بدهکاری شرکت احیا سپاهان در حق گروه معادن یحیایی گفت : این خبر در سایر رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.

وی افزود: متاسفانه شرکت‌های بورسی با در اختیار داشتن سایت کدال، گاهی در پی مشکلات با دیگر شرکت‌ها و بدون ارائه سند، اقدام به درج خبر می‌کنند که این اخبار ضمن باز نشر در رسانه ها باعث مشکلاتی برای افراد و سایر شرکت‌ها می‌شود. بنابر مسئولان کدال باید جهت اثبات اصالت اخبار از شرکت‌ها، مستندات دریافتی و ارائه کنند.

وی با ارائه مستندات قانونی و حکم قطعی دادگاه مبنی بر رد ادعای شرکت "واحیا" در خصوص ادعای جعل یا ایراد حسابرسی، ادامه داد: رفتار شرکت، حرفه ای و در خور اعتبار شرکت احیا سپاهان نیست و ادعای جعل رد این موضوع توسط دادگاه ذیصلاح قطعی شده و طبق حکم بدوی و نظریه کارشناسان داد گستری، اصالت حسابرسی و مطالبات بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومانی هلدینگ گروه معادن اتبین یحیایی از شرکت احیا صادر شده که قطعا دو طرف به حکم قطعی و نهایی دادگاه احترام می‌گذارند و طبق آن اجرای حکم اعمال خواهد شد.

کد خبر 30396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =