نظریه‌های اقتصادانان چراغ راه سرمایه گذاران

اولین همایش چشم‌انداز بازارهای مالی تا پایان سال ۱۴۰۲ با حضور چهره‌های شاخص اقتصادی و با همکاری دانشگاه تهران در روز( ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲) با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان بازارهای مالی برگزار شد و سخنرانان این همایش در حوزه‌های بازار سرمایه، مسکن، خودرو، رمزامرزها و سایر مباحث مهم اقتصادی کشور مطالبی را ارائه کردند.

به گزارش بیدار بورس، محمد مسلمی، دبیر اجرایی همایش “چشم انداز بازارهای مالی در سال ۱۴۰۲”  و مدیرعامل شرکت هوبر در حاشیه این همایش اظهار کرد: «چشم‌انداز اقتصاد ایران» ، «سیاستگذاری بازارهای ارز و رمز ارزها» ، «افق بازار سرمایه تا پایان سال» ، «سرانجام تلاطمات بازارهای مسکن و خودرو» و «آشنایی با اوراق مشتقه در بورس» از جمله محورهای اصلی این همایش بود که با سخنرانی وحید شقاقی‌شهری اقتصاددان و مشاور وزیر اقتصاد، سجاد بوربور مدیرعامل شرکت میداس سرمایه، امیرحسن کاکایی استاد دانشگاه و کارشناس بازار خودرو، مهدی شبانی کارشناس بازار ارز دیجیتال و رحمان آراسته مدیر اوراق مشتقه شرکت بورس کالا مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: هموار شدن مسیر سرمایه گذاری برای افراد جامعه یکی از مهمترین اهداف برگزاری همایش “چشم انداز بازارهای مالی در سال ۱۴۰۲”  بود.

وی افزود: باتوجه به شرایط حال حاضر در کشور، نوسانات و بی ثباتی موجود در قیمت‌ها برگزاری همچین همایش‌هایی می تواند چراغ راه سرمایه گذاران باشد تا با نظریه‌های اقتصادی از سوی تحلیل گران از جریانات بازارهای مالی باخبر شوند.

مسلمی تصریح کرد: آحاد جامعه باید با در ابتدا  سواد مالی در سرمایه‌گذاری هر بازاری را داشته باشند و از عموم خواهشمندیم که بدون تحقیق و آگاهی سرمایه خود را در بازارها بی هدف سرمایه گذاری نکنند.

به گفته مدیرعامل شرکت دیجیتال مارکتینگ هوبر؛ در همایش "چشم انداز بازارهای مالی در سال ۱۴۰۲”  سعی شد از افراد خبره مالی دعوت بعمل آید و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این همایش شد.

مسلمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در همایش‌های آینده با موضوعات جذاب و به روز در خدمت سرمایه گذاران و شرکت کنندگان باشیم و بتوانیم اطاعات جامع ومفیدی در اختیار آنها  قرار دهیم.

کد خبر 30659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =