نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده "کیمیاتک" مشخص شد

با برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده آریان کیمیا تک ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۹۰ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش بیدار بورس، مجمع سالانه شرکت آریان کیمیا تک با حضور اکثریت سهامداران در محل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۵۳۳ ریال سود محقق شده هر سهم، ۹۰۰ ریال سود نقدی معادل ۵۹ درصد توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی سجامی دارای یک تا ۱۵۰ هزار سهم از ۱۵ مرداد و بیش از ۱۵۰ هزار سهم از ۱۵ شهریور پرداخت می شود. سهامداران حقیقی غیر سجامی از ۲۵ آبان با مراجعه به شعب بانک ملت و ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری می توانند سود سهام را دریافت کنند.

سود سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری سجامی دارای از ۲۵ مهر به حساب اعلامی واریز و سود سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری غیر سجامی از ۲۵ آبان با ارسال اصل درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی و تصویر مجوز فعالیت پرداخت می شود.

سود سهامداران حقوقی نیز ظرف مهلت قانونی با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت خواهد شد.

همچنین با برگزاری مجمع فوق العاده، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه سازمان بورس، تصویب شد.

کد خبر 30803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =