عرضه اولیه امروز دوازدهمین شرکت جدید و اعلام شرایط سفارش خرید "فن افزار"

شرایط عرضه اولیه امروز دوازدهمین شرکت جدید سال و ۱۲ درصدی سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با امکان سفارش از ساعت ۹:۱۵ اعلام شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی، قرار بود چهارشنبه قبل، عرضه اولیه  ۱۸۰ میلیون سهم شرکت توسعه فن افزار توسن انجام شود اما با اعلام تعطیلی به امروز دوشنبه موکول شد.

بر اساس این گزارش، ۱۲ درصد سهام "فن افزار" در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۱۱۶۳۳ ریالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود. در مرحله اول ۶۰ میلیون سهم معادل ۴ درصد با حداکثر سهمیه دو میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

در مرحله دوم هم ۱۲۰ میلیون سهم معادل ۸ درصد دیگر با حداکثر سهمیه ۳۰۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری خبرگان سهام و متعهد خرید تامین سرمایه دماوند است.

۱) دوره سفارش‌گیری از ساعت ۹:۱۵ لغایت ساعت ۱۱:۱۵ است.

۲) باتوجه به اینکه روش عرضه در مرحله اول حراج است، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر، اولویت با زمان ارسال سفارش است.

۳) امکان ارسال سفارش در مرحله اول برای معامله گران برخط و برخط گروهی فراهم نیست.

۴) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید به قیمت محدود باشد.

۵) خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه معاملاتی را دارند ولی حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی دو میلیون سهم است. ۶) سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

۷) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از ۲ سهم باشد.

۸) مشاور عرضه شرکت کارگزاری خبرگان سهام است.

۹) وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس و فرابورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت کرده در روز عرضه اولیه افشا شود.

کد خبر 32676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =