پیش‌بینی قیمت سکه امروز

فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن، نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی عصر دیروز در حدود ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مبادله شد اما در معاملات پشت خطی دیشب تقریبا ۱۰۰هزار تومان پایین آمد و در مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

گفته می شود یکی از دلایل عقب نشینی شبانه قیمت سکه به دلیل نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار پشت خطی بوده است. به ادعای برخی از معامله گران قیمت دلار دیشب تا ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان پایین‌ آمده بود.

فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود. 

با این حال به نظر می رسد که بازار به نتیجه سفر وزیر خارجه ایران و ملاقات با مسولان ژاپنی خوش بین است؛ که البته در صورت تداوم این خوش‌بینی دلار می‌تواند روند نزولی بگیرد و به سمت حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومانی در گام اول حرکت کند. مقاومت محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان نیز سد قیمتی دلار در برابر نیروهای افزایشی است.

کد خبر 32750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =