"بیوتیک" مجوز گرانی ۹ درصدی ۴ محصول را گرفت

شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران که در صف عرضه اولیه سهام قرار داد از افزایش ۹ درصدی ۴ محصول با سهم ۶۹ درصدی از سبد فروش سال جاری خبر داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران که از شهریور دو سال قبل در صف عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام در بازار دو م معاملات فرابورس قرار داد از افزایش ۹ درصدی ۴ محصول با سهم ۶۹ درصدی از سبد فروش سال جاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "بیوتیک" اعلام کرد: پیرو کمیسیون قانونی قیمت گذاری سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه ، دستمزد و سربار ، ۴ قلم از محصولات مشمول افزایش قیمت بطور میانگین معادل ۹ درصد شده که سهم فروش این محصولات ۶۹ درصد سبد فروش سال جاری این شرکت را تشکیل می دهد.

بر اساس این گزارش، طرح ایجاد شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران سال ۷۴ آغاز و سال ۸۰ با سرمایه گذاری ثابت و در راستای گسترش صنایع زیربنایی دارویی با استفاده از فناوری های نوین و با هدف تولید مواد اولیه دارویی از قبیل آنتی بیوتیک های خوراکی در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار و سطح زیربنایی ۲۵ هزار متر مربع در شهرستان ساری به بهره برداری رسید.

سرمایه شرکت بالغ بر ۸۰.۲ میلیارد تومان بوده و سرمایه گذاری دارویی تامین معروف به تیپیکو ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تحت مالکیت دارد.

کد خبر 33074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =