پیش بینی قیمت سکه امروز ۳۰ مرداد

قیمت دلار در معاملات دیشب زیر مرز حمایتی ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد و برخی باور دارند که بازار دلار و سکه با کاهش تقاضا به دلیل روزهای پایانی ماه مواجه شده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت سکه  امامی در معاملات نقدی عصر دیروز با کاهش تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی در محدوه ۲۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان به فروش رسید. شب گذشته  در معاملات پشت خطی، معامله گران مدعی بودند که فلز زرد رنگ داخلی تقریبا ۱۰۰ هزار تومان دیگر از ارزش خود را از دست داده بود. 

به نظر می رسد یکی از دلایل کم رونق شدن معاملات بازار سکه ناشی از عقبگرد قیمت دلار به زیر مرز ۱۹۰۰ دلار بوده است. قیمت اونس طلا  دیروز نوسان محدودی را ثبت کرد و در حول و حوش ۱۸۹۰ دلار به فروش رسید.

فعالان اقتصادی باور دارند مهم‌ترین عاملی که باعث شده  قیمت طلا  در سراشیبی قرار بگیرد ناشی از داده‌های اقتصادی قدرتمند آمریکا است که سبب شده فعالان بازار همچنان شانس افزایش نرخ بهره توسط  فدرال رزرو  را بالا بدانند.سکه بازان معتقدند قیمت سکه امامی در حال حاضر از سمت بازار جهانی طلا حمایت نمی شود و همین امر بر روی فلز زرد رنگ داخلی اثر گذاشته است.

از سوی دیگر  قیمت دلار  در معاملات دیشب زیر مرز حمایتی ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد و برخی باور دارند که بازار دلار و سکه با کاهش تقاضا به دلیل روزهای پایانی ماه مواجه شده است. 

 سکه در حال حاضر در محدوده حساسی است و در صورتی که فشار فروش در بازار زیاد شود این فرضیه وجود دارد که سکه مرز حمایتی نیمه کانال ۲۷میلیون تومان و در نهایت مرز روانی ۲۷ میلیون تومان را تست خواهد کرد.با این حال اگر  سکه دوباره به مرز ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد احتمال ورود سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان وجود دارد.

کد خبر 33147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =