پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱ شهریور ۱۴۰۲

قیمت دلار در آخرین روز مرداد ماه صعودی شد اما فعالان اقتصادی قیمت دلار را در بازار امروز ۱ شهریور چگونه پیش بینی کرده اند؟‌

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار در معاملات پشت خطی سه شنبه شب در محدوده ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. برخی از معامله‌گران هم مدعی بودند که دلیل رشد قیمت‌ها می‌تواند ناشی از افزایش تقاضا به دلیل اربعین باشد.

از سوی دیگر به نظر می رسد قیمت سکه لیدر بازار دلار شده است. قیمت سکه  فردایی در بازار دوشنبه با افزایش وارد کانال ۲۸ میلیون شده بود. همچنین برخی دلیل آن را تقاضای حواله در  قیمت دلار  ۴۸ هزار تومانی می‌دانند. معامله‌گران در روز دوشنبه می‌گفتند بازار تهران هم در این روز خریدار بوده و تهران مانع  ریزش دلار شد. 

معامله‌گران فنی معتقدند در شرایط کنونی، مرز ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان سطح مقاومتی مهمی است. این دسته از معامله گران بر این باورند که در دو هفته گذشته قیمت دلار  نتوانسته بالای این مرز تثبیت دهد. 

فعالان بازار می‌گویند در صورتی که قیمت دلار از این مرز مهم عبور کند، مرز مقاومتی بعدی محدوده ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. در غیر این صورت  قیمت دلار  می‌تواند دوباره به مسیر کاهش برگردد و وارد کانال ۴۸ هزار تومان شود.

کد خبر 33251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =