نتیجه نهایی دعوی "وصنا" با شهرداری تهران

سرمایه گذاری صنایع بهشهر درباره دعوی با شهرداری منطقه ۲۲ تهران در پروژه ساختمانی مروارید بهشهر اعلام کرد: نقض رای کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری و ابطال صادر شد.

به گزارش بیداربورس، سرمایه گذاری صنایع بهشهر از نتیجه مثبت و نهایی دعوی با شهرداری منطقه ۲۲ برای پروژه ساختمانی مروارید بهشهر و رای به ابطال و نقض رای کمیسیون تجدید نظر ماده صد شهرداری خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "وصنا" اعلام کرد: نظر به تایید استحکام بنا و مفاد نظریه کارشناس رسمی دادگستری موضوع تامین دلیل پیوست پرونده، ضرورت تخریب احراز نمی شود و رای معترض عنه یعنی شهرداری منطقه ۲۲ تهران در ۲۵ دی سال ۱۴۰۱ نقض می شود.

شاکی با تقدیم دادخواست اجمالاً اظهار داشته با عنایت به اینکه حسب مفاد نظریه کارشناس احداث آسانسور خللی در روند استحکام بنا ایجاد نکرده و اصولاً جهت انجام موارد ایمنی احداث شده و معترض نیز وجود ندارد تقاضای نقض رای ۲۵ دی سال ۱۴۰۱ شهرداری طرف شکایت را دارد. طرف شکایت در پاسخ به شکایت شاکی به موجب لایحه دفاعیه ۱۴ تیر که در دفتر این شعبه ثبت شده، اعلام کرده اقدامات و رسیدگی وفق ضوابط و مقررات انجام و به تخلفات رسیدگی شده و آسانسور بدون مجوز احداث شده و تقاضای رد شکایت دارد.

اینکه جلسه رسیدگی شعبه در وقت فوق العاده تشکیل است و پس از بررسی دلایل و مستندات طرفین ختم رسیدگی را اعلام و با استعانت از خداوند متعال به شرح آتی مبادرت به صدور رای می کند . با عنایت به جامع محتویات پرونده و مفاد لایحه دفاعیه شهرداری طرف شکایت نظر به تایید استحکام بنا و مفاد نظریه کارشناس رسمی دادگستری موضوع تامین دلیل پیوست پرونده، ضرورت تخریب احراز نمی شود و شکایت وکیل شرکت شاکی بدوی وارد تشخیص مستنداً به مواد ۱۰ و ۶۳ از قانون دیوان عدالت اداری مصوب ۱۴۰۲ حکم به ورود شکایت و نقض رای معترض عنه در ۲۵ دی سال ۱۴۰۱ صادره از کمیسیون تجدید نظر ماده صد شهرداری و رسیدگی مجدد در مرجع مربوطه (کمیسیون تجدید نظر ماده صد شهرداری) با رعایت مفاد این دادنامه صادر و اعلام می شود. رای صادره ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری است.

کد خبر 33297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =