سوخت هوایی شرکت ملی پخش مهمان رینگ صادراتی

بورس انرژی ایران امروز یک‌شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲،میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری است که چهار هزار و تن آن به «سوخت هوایی» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ صادراتی اختصاص دارد.

به گزارش بیداربورس به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، امروز هم‌چنین معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری در رینگ داخلی عرضه می‌شود.

«ال‌سی‌او» و «سی‌او» پالایش نفت آبادان، «آیزوریسایکل» و «سی‌اس‌او» پالایش نفت شازند و هم‌چنین «آیزوریسایکل» پالایش نفت شیراز کالاهای عرضه‌شده در این رینگ‌اند.

روز گذشته چهارم شهریورماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۳ هزار و ۴۷۳ تن فرآورده هیدروکربوری با ارزشی بالغ بر هشت هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

معامله ۳۴ هزار تن «گازمایع» از پالایشگاه‌های گاز سرخون و قشم و گاز فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی و هم‌چنین سه‌هزار تن «نفتا» سنگین پالایش نفت اصفهان بیش از هفت هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال در رینگ صادراتی ارزش‌آفرینی کردند.

کالاهای «آیزوریسایکل»، «برش بوتان» و «بلندینگ نفتا» پالایش نفت بندرعباس، «آیزوریسایکل»، «آیزوفید» و «حلال ۴۰۲» پالایش نفت تبریز و «آیزوریسایکل»، «پروپان» و «گاز مایع» شرکت پالایش نفت تهران نیز دیروز در رینگ داخلی دادوستد شدند.

کد خبر 33349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =