آخرین عملکرد "غکورش، قرن، کیمیاتک" با رشد ۲، ۵۰ و ۵۳ درصدی درآمد

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، عملکرد پنج ماهه را با افزایش ۲، ۵۰ و ۵۳ درصدی درآمد منتشر کردند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد پنجمین ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس،  "غکورش" در دوره مرداد از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، ذرت دامی، روغن خام و تصفیه و سایر مواد اولیه بالغ بر ۱.۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد پنج ماهه بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد دو درصدی روبرو شد. کاهش میزان تولید و فروش مرداد به نسبت ماه های گذشته به دلیل تعطیلات تابستانی شرکت و قطعی برق اخیر است. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین "قرن" در دوره مرداد از فروش داخلی و صادراتی محصولات بهداشت شخصی، البسه و خانه و ارائه خدمات بالغ بر ۴۰۹.۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد پنج ماهه بالغ بر ۱.۸ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۰ درصدی روبرو شد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

در این میان،  "کیمیاتک" در دوره مرداد از فروش داخلی و صادراتی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر ۲۹۷.۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد پنج ماهه بالغ بر ۱.۴ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۳ درصدی را تجربه کرد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

کد خبر 33486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =