پیشبینی روند بورس امروز ( 12 شهریور ماه )

مروری بر عوامل تاثیر گذار بر بازار سرمایه در روز گذشته و پیشبینی روند بورس در روز و هفته جاری

به گزارش بیداربورس، شاخص های مهم بورس در محدوده ای قرار دارند که شک و تردید نسبت به ادامه موج مثبت شکل گرفته در چند روز اخیر را افزایش داده است. روز شنبه طبق انتظارات مثبت شروع شد اما نتوانست مثبت به کارش ادامه دهد. به همین دلیل پیش بینی می شود این شک و تردید در امروز ۱۲ شهریور نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش فردانامه، ابهام در مورد مصوبات جدید نرخ گاز، نرخ ارز شرکت های بورسی و همچنین وضعیت صنعت خودرو باعث شده است مجددا شاهد افزایش دامنه نوسان روزانه در سهم ها باشیم و اکثر نمادها هم در محدوده ی مثبت معامله شوند و هم در محدوده ی منفی. با توجه به تداوم این ابهامات برای فردا ۱۲ شهریور نیز ادامه نوسان بالای روزانه پیش بینی می شود.

بورس کماکان در یک موج صعودی قرار دارد و به نظر می رسد این موج ادامه داشته باشد. اما در معاملات روزانه باید به جریان حرکت معاملات روزانه توجه ویژه ای شود. با توجه به پیش بینی نوسان بالای نمادها در ۱۲ شهریور، پیشنهاد می کنیم در خریدها با احتیاط عمل شود و تا جایی که می توانیم در قیمت های منفی فروشنده نباشیم، به همین ترتیب اگر بازار دچار هیجان مثبت شد و به سمت صف خرید در یک یا چند نماد پرتراکنش حرکت کرد، در خرید شتاب زده عمل نکنیم.

این هفته بازار ارز نسبت به هفته های اخیر داغ تر شده است. با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و مسافران زیادی که در روزهای آخر اقدام به تهیه ارز می کنند، در حال حاضر شاهد افزایش تقاضا برای ارز خصوصا به شکل اسکناس هستیم. فردا ۱۲ شهریور نیز تقاضا برای ارز بالا خواهد بود و می توانیم شاهد معاملات مثبت در ارز و طلا باشیم.

کد خبر 33598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =