نقش موثر فولاد مبارکه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه و با حمایت خیرها بالغ بر دو میلیارد تومان برای فراهم شدن آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان های اصفهان کمک کرد.

به گزارش بیداربورس، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فولاد مبارکه در برنامه یک شهرضیافت گفت: فولاد مبارکه مولود انقلاب و در زمینه تولید ورق های فولادی پیشرو است و ۵۰ درصد از فولاد داخل را تولید می کند. سال گذشته شرکت به رکوردهای متعددی در حوزه تولید، بخش های فروش و تولید محصولات جدید به ثبت رساند و در پایان سال نیز به رکورد تولید هفت تن تختال دست پیدا کرد.

وی افزود: بیماری کرونا در شرکتی که روزانه حدود ۲۲ هزار نفر در آن تردد دارند می توانست مانع راه تولید شود که خوشبختانه با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مدیریت دقیق، کرونا نه تنها تاثیر منفی بر روند تولید نگذاشت بلکه به رکوردهای متعدد دست یافت. به رغم اینکه فولاد مبارکه در فهرست تحریم های آمریکا قرار داشت، توانست این مانع را هم پشت سر بگذارد و بر تولیدات محصولات بیفزاید.

این مدیر روابط عمومی ادامه داد: در سال جاری هم روند دستیابی به رکوردهای جدید آغاز شده که می توان به تولید ماهانه ۷۰۰ هزار تن فولاد خام در فروردین اشاره کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رکورد بسیار مطلوبی است. مسئولیت اجتماعی همتراز تولید مهم است که در این مسیر می توان به اهدای ۱۳ هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونا در استان ها اشاره کرد.

نباتی نژاد عنوان کرد: اکسیژن در درمان بیماران مبتلا به کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است. اقدام مهم فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی مورد تقدیر وزیر بهداشت هم قرار گرفت چراکه هیچ صنعتی این حجم از اکسیژن رایگان را دراختیار مراکز درمانی قرار نداده است. با شیوع کرونا یکی از مشکلات مراکز درمانی کمبود تجهیزات و امکانات لازم بود که این شرکت بیمارستان های لنجان، مبارکه و اصفهان را در درمان بیماران مجهز کرد.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از موضوع های مهم است، تصریح کرد: فولاد مبارکه در چند دهه گذشته با راه اندازی پروژه های بازچرخانی پساب های صنعتی وگسترش تصفیه خانه ها و جمع آوری پسابهای فاضلاب ۹ شهرستان مقدار آب مصرفی را به حداقل ممکن رسانده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست کرده است. برای توسعه سرانه ورزشی در استان اصفهان هم فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان علاوه بر تیم فوتبال سپاهان از ۷۴ تیم ورزشی و سه هزار ورزشکار در رده های مختلف سنی حمایت کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت موضوع زندانیان محکومان مالی در استان اصفهان گفت: از سال ۹۳ تاکنون هرساله گلریزان آزادسازی زندانیان غیر عمد با هماهنگی ستاد دیه استان در مجموعه انجام می شود و در هفت سال گذشته شرکت توانسته بیش از ۱۳ میلیارد تومان جمع آوری کند تا به آزادی هزار نفر منجر شود.

نباتی نژاد اضافه کرد: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه و حمایت خیران بالغ بر دو میلیارد تومان کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان غیرعمد از زندان های استان اصفهان فراهم شود. علاوه بر این تصمیم گرفته شد به ۱۰۰ خانواده آزاد شده از بند محکومان مالی در اصفهان بسته های کمک های مومنانه به ارزش هر بسته دو میلیون تومان اهدا شود تا این افراد با فراغ خاطر به آغوش خانواده برگردند.

کد خبر 3370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =