۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
افزایش قیمت محصولات "پلوله"

شرکت گاز لوله پیرو تغییر قیمت پایه محصولات پتروشیمی، تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات گرفت و پیش بینی کرد روند سودسازی در نیمه دوم سال حفظ شود.

به گزارش بیداربورس،  شرکت گاز لوله پیرو تغییر قیمت پایه محصولات پتروشیمی از تصمیم افزایش نرخ فروش محصولات و پیش بینی حفظ روند سودسازی در نیمه دوم سال خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، علی زرهانی مدیرعامل "پلوله" درخصوص اصلاح قیمت پایه محصولات پتروشیمی و تصمیم در بروز رسانی نرخ فروش محصولات اعلام کرد: پیرو ابلاغیه جدید بانک مرکزی اعلامی در سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بنا به اطلاعیه منتشره در خصوص تغییر نرخ های خرید مواد، هیات مدیره این شرکت تصمیم دارد کلیه نرخ های فروش جهت حضور در مناقصات را از این تاریخ بر اساس نرخ های جدید مواد اولیه اصلی پلی اتیلن ، افزایش دهد.

از این رو پیش بینی می شود روند سود آفرینی شرکت در نیمه دوم سال با افزایش نرخ های فروش متناسب با افزایش نرخ مواد ، حفظ خواهد شد . با عنایت به ماهیت تولیدات شرکت که عمدتاً از طریق سفارش کاری و حضور در مناقصات دولتی صورت می پذیرد ، امکان پیش بینی و افشای ابعاد ریالی نرخ فروش با توجه به سیاست محرمانگی و عدم وجود نرخ واحد در قیمت گذاری، جهت استفاده از فرم افشای اطلاعات دریافت مجوز بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات ، امکان پذیر نیست.

منبع: بورس پرس
کد خبر 33777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =