خرید بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از خرید بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: خوزستان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است.

به گزارش بیداربورس اصغر رشنودی، در خصوص استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ فروشگاه خرد و ۴۶۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی شده‌اند و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این زمینه از زمان اجرای این طرح در استان، خوزستانی‌ها بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده‌اند و البته روند خرید در جریان و ادامه‌دار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان در اجرای این طرح نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است و تلاش خواهیم کرد این روند به بهترین شکل ادامه داشته باشد.

رشنودی عنوان کرد: از زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون در استان، بیش از ۱۲۰ هزار خانوار خوزستانی از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید داشته‌ و از این طرح استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین تعداد تراکنش‌های انجام شده از طریق این طرح بیش از ۳۰۰ هزار تراکنش بوده است.

کد خبر 34190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =