برنامه "سلار" برای افزایش سرمایه از دو محل جذاب و ارتقای نماد

شرکت سیمان لارستان با موافقت هیات مدیره، افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی و ارتقای نماد به بازار بالاتر را پیگیری می کند.

به گزارش بیداربورس، شرکت سیمان لارستان از پیگیری افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی و ارتقای نماد به بازار بالاتر خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "سلار" اعلام کرد: هیات مدیره برابر تکالیف و نقطه نظرات سهامداران در مجمع سالانه ۲۸ تیر و با توجه به ضرورت اصلاح ساختار سرمایه و افزایش رتبه و توان اعتباری و به منظور امکان‌پذیر کردن افزایش ظرفیت تولیدی شرکت به مدیرعامل تکلیف کرد در خصوص موارد ذیل پیگیری و اقدام لازم را انجام دهد.

به منظور ارتقای توان اعتباری و اصلاح ساختار سرمایه،افزایش سرمایه در مرحله اول از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت(زمین)، پیگیری و اقدام شود.

با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت اهرمی شرکت و رتبه اعتباری مقرر شد در صورت امکان، نماد شرکت از تابلو زرد بازار پایه به بازار بالاتر ارتقا پیدا کند که در این خصوص نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت‌های مشاور عرضه و پذیرش اقدام شده است.

کد خبر 34587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =