آخرین جزئیات از برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت از زبان رئیس سازمان بورس

مجید عشقی گفت: برای مدل برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت هنوز تصمیم گیری نهایی نشده است.

به گزارش بیداربورس  مجید عشقی رئیس سازمان بورس در خصوص بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت گفت: برای مدل برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت هنوز تصمیم گیری نهایی نشده است تلاش داریم که با مشارکت تمام دستگاه‌های مسئول در بحث سهام عدالت یک مدل مورد اتفاق را بیاوریم. البته بحث اصلی آن انجام شده است امیدواریم تا پایان سال بخش عمده آن انجام شود یعنی اصلا مجامع برگزار شود، اما خیلی قابل پیش بینی نیست چرا که موضوع حساس است.

او در نهایت در پاسخ به این پرسش که مجامع نمادهای استانی سهام عدالت تا پایان سال برگزاری می‌شود، بیان کرد: امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

پیش از این در ۹ مردادجعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس به باشگاه خبرنگاران گفته بود؛ نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از اسفند ۱۴۰۰ با مصوبه شورای عالی بورس متوقف شدند و این توقف تاکنون ادامه دارد. دو موضوع در خصوص این نمادها مطرح است اول این که این شرکت‌ها باید  سازوکاری که شورای عالی بورس در ادامه مشخص خواهد کرد مجامع سنوات گذشته خود  یعنی سال‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ را برگزار کنند بعد از برگزاری مجامه مجدد بحث بازگشایی این نمادها در شورای عالی بورس مطرح می‌شود  و تصویب و تایید سازمان بورس می‌شود نمادهای معاملاتی این شرکت‌ها را بازگشایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 34657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =