آخرین روز شرکت در افزایش سرمایه وآتوس

شرکت سرمایه‌گذاری آرین توسکا با نماد وآتوس در سال ۱۳۹۳ در بازار سرمایه پذیرفته شد و شرکت در حال حاضر در محدوده قیمتی ۷۷۰ تومانی در حال معامله است. وآتوس پس از افزایش سرمایه ۸۴۷۱% درصدی، سرمایه خود را به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داد. افزایش سرمایه شرکت از روش آورده نقدی با سلب حق تقدم بوده و تا تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۱، سرمایه‌گذاران مهلت دارند برای خرید سهام ناشی از سلب حق تقدم وآتوس با نماد وآتوس‌ح اقدام کنند.

به گزارش بیداربورس شرکت سرمایه‌گذاری آرین توسکا با نماد وآتوس در سال ۱۳۹۳ در بازار سرمایه پذیرفته شد و شرکت در حال حاضر در محدوده قیمتی ۷۷۰ تومانی در حال معامله می‌باشد.

وآتوس پس از افزایش سرمایه ۸۴۷۱% درصدی، سرمایه خود را به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داد. افزایش سرمایه شرکت از روش آورده نقدی با سلب حق تقدم بوده و تا تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۱، سرمایه‌گذاران مهلت دارند برای خرید سهام ناشی از سلب حق تقدم وآتوس با نماد وآتوس‌ح اقدام کنند. وآتوس‌ح را می‌توان با قیمت ۵۰۰ تومان خرید و بدون نیاز به پرداخت مبلغ اسمی سهام، پس از ثبت افزایش سرمایه، نماد وآتوس با قیمت روز به پرتفوی سرمایه‌گذاران اضافه خواهد شد که  در حال حاضر تفاوت ۵۴ درصدی با نماد وآتوس‌ح دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت محدود استفاده کنند.

با توجه به صحبت‌های مدیر عامل وآتوس، شرکت دارای ۲ پلاک ثبتی به شماره ۱۲۵ و ۷۵۵ در منطقه شریف‌آباد نزدیک پاکدشت می‌باشد. پلاک ۱۲۵ به صورت مشاعی هست و وآتوس با افراد دیگر به صورت مشاع مالک ۵۳ هکتار زمین هستند که ۸ هکتار از آن برای وآتوس می‌باشد. اقداماتی در راستای این که بخشی از این زمین به بافت شهری منتقل گردد انجام شده است که در حال حاضر شرکت منتظر تایید از طرف شهرداری می‌باشد.

۶ دانگ عرصه و عیان پلاک ۷۵۵ به متراژ حدود ۲۰ هکتار متعلق به وآتوس می باشد و طبق صحبت‌های مدیرعامل گذشته، زمین‌های پلاک ۷۵۵ با توافقاتی که با شهرداری انجام شده است، تغییر کاربری خواهد داد.

قیمت زمین‌های صنعتی در این منطقه در محدوده متری ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان می‌باشد، که با توجه به این قیمت‌ها پلاک ۷۵۵ حدود ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان ارزش دارد. ارزش زمین‌های محدوده پلاک ۱۲۵ نیز بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است، این زمین‌ها دقیقا در کنار اتوبان می‌باشند و امکان احداث مجتمع تجاری وجود دارد.

در گزارشی که اخیراً شرکت روانه کدال کرده است، شرکت در نظر دارد زمین‌های خود که تقریباً به ارزش ۲.۱ میلیارد تومان در دفاتر ثبت شده است را تجدید ارزیابی کند، بنابراین شرکت در سال ۱۴۰۲ افزایش سرمایه دوم خود، که چند صد درصدی خواهد بود را انجام خواهد داد.

کد خبر 34732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =