کدام نمادهای بورسی و فرابورسی امروز متوقف می‌شوند؟

نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی بسته، یک سهم تعلیق و ۴ سهم منفی و مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطال با توضیح هم به ۲۲ مورد رسید.

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، نماد شرکت های صنایع‌ آذرآب‌، بهساز کاشانه تهران، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سوژمیران و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.

شرکت های گروه مالی شهر و پارس‌ مینو برای یک روز و رهشاد سپاهان، کیسون، خاک نسوزاستقلال آباده و قند تربت حیدریه هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج شد.

نماد شرکت کود شیمیایی اوره لردگان که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و طی چند روز گذشته با کاهش و رشد قیمت سهام همراه بود تا ۹ آبان تعلیق شد.

در این میان سهام ۴ شرکت فرابورسی کیوان، پتروشیمی گلستان، کابل سازی‌ تک‌ و لوازم‌ خانگی‌ پارس‌ که در روزهای قبل دارای صف فروش و خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل شیشه همدان به علت ظن استفاده از اطلاعات نهانی، سرمایه گذاری آتیه دماوند، مبین انرژی خلیج فارس، سرمایه گذاری داروئی تامین، ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صدر تامین، ایران خودرو، پتروشیمی جم، سرمایه گذاری داروئی تامین، صنعتی بهشهر و قند هکمتانبه علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " وسالت، فن افزار، وامین، چنوپا و حرهشا، ساذری، کابگن، نبروج و بایکا " طبق بندهای ماده های ۵، ۱۴۷، ۲۰  شد.

کد خبر 35148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =