عرضه نزدیک به ۴۸ هزار تن فرآورده هیدروکربوری

بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ میزبان عرضه بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری است که از این میزان ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن مربوط به عرضه‌های رینگ صادراتی است.

به گزارش بیداربورس به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم با عرضه ۲۰ هزار تن برش سبک صادراتی در صدر فهرست عرضه‌کنندگان می‌نشیند.

پس از آن شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا با عرضه چهار هزار تن هیدروکربن سنگین صادرات، سه هزار تن رافینیت صادراتی و یک‌هزار تن گازمایع صادراتی و همچنین سه هزار تن رافینیت و سه هزار تن هیدروکربن سنگین در رینگ داخلی دومین عرضه‌کننده امروز است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس سه هزار تن بلندینگ نفتا و دو هزار و ۳۲۵ تن حلال ۴۰۲ را در فهرست عرضه‌های داخلی روز سه‌شنبه قرارداده است.

شرکت پالایش نفت تبریز نیز در رینگ داخلی امروز بیش از یک‌هزار و ۱۶۲ تن انواع حلال، ۵۰۰ تن آیزوریسایکل و ۵۰۰ تن آیزوفید و شرکت فولاد خوزستان ۶۱۶ تن نیتروژن مایع و ۵۰۶ تن اکسیژن مایع عرضه می‌کند.

شرکت پالایش نفت تهران با عرضه یک‌هزار تن گاز مایع، ۷۰۰ تن آیزوریسایکل و بیش از ۵۸۱ تن حلال ۴۰۲ در فهرست عرضه‌کنندگان امروز قرار می‌گیرد. از سویی دیگر، پتروشیمی بندر امام هم ۳۰۸ تن برش سنگین، ۳۰۰ تن گازمایع و ۱۲۰ تن MTBE عرضه خواهدکرد.

گفتنی است پتروشیمی شازند یک هزار و ۱۲ تن، شرکت فولاد زرند ایرانیان ۴۰۰ تن قطران و شرکت فجر انرژی خلیج فارس ۲۰۰ تن نیتروژن مایع در رینگ داخلی عرضه می‌کند.

دادوستد نخستین عرضه گازمایع پالایش نفت تهران

روز گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۲ تن فرآورده‌ هیدورکربوری به ارزش بیش از یک‌هزار و ۵۹۰ تن در بورس انرژی ایران دادوستد شد که چهار هزار تن آن به نخستین معامله گاز مایع صادراتی پالایش نفت تهران با ارزشی بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال اختصاص داشت.

گفتنی است در روز دوشنبه یکم آبان‌ماه ۱۴۰۲، هفت هزار و ۳۵۲ تن فرآورده به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال نیز در رینگ داخلی معامله شد.

کد خبر 35399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =