واگذاری پرسپولیس و استقلال تا پایان دولت دوازدهم

وزیر اقتصاد با اشاره به بررسی وضعیت بورس درباره عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس گفت: درصورت برطرف شدن دو نکته هیات واگذاری، دو باشگاه تا پایان این دولت واگذار می شوند.

به گزارش بیدار بورس، فرهاد دژپسند در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی با اشاره به بررسی وضعیت بازار سرمایه گفت: بعد از بررسی وضعیت بازار سرمایه مقرر شد، نماینده سوال کننده جلسه‌ای را با رئیس سازمان بورس در محل این سازمان برگزار تا تحولات بازار را بصورت میدانی بررسی کنند.

وی افزود: درباره تمامی جوانب باید تشریحی و مفصل بحث شود زیرا طی سال گذشته اتفاقات مختلفی اتفاق افتاده و باید علل بروز رویدادها در هر یک از مقاطع زمانی بررسی شود و راهکارهای سازمان بورس، وزارت اقتصاد و دولت درباره آن مورد توجه قرار بگیرد. زیرساخت‌های بورس امروز تحول اساسی پیدا کرده و قابلیت‌های آن گسترده شده است.

دژپسند درباره بررسی موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در کمیسیون اصل نود مجلس نیز توضیح داد: واگذاری دو باشگاه ملازماتی دارد و باید برای عرضه اولیه سهام استانداردهای مورد نظر را بدست بیاورند. یک فرایند طولانی برای تطبیق شرایط با نیازمندی‌های بازار سرمایه وجود دارد و اکنون این موضوع مراحل پایانی را طی می‌کند. از سوی دیگر باید درباره واگذاری باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس تمام جوانب سنجیده شود. اگر هیات واگذاری دو نکته اعلامی سازمان بورس را برطرف کند، دو باشگاه آماده واگذاری هستند و تلاش می شود در این دولت انجام شود.

کد خبر 3558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =