قیمت خودروهای جدید مدیران خودرو اعلام شد

محصولات جدید مدیران خودرو توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد.

به گزارش بیداربورس شورای رقابت یک سازمان مستقل است که به منظور تنظیم و نظارت بر عملکرد بازار و جلوگیری از تبعیض و تحریف رقابت در ایران تشکیل شده است. وظایف این سازمان شامل بررسی شکایات مردم و شرکت‌ها در خصوص تخلفات رقابتی، ارائه راهکارهایی برای بهبود شرایط رقابت در بازار، تعیین قیمت‌های منصفانه برای کالاها و خدمات، تعیین قوانین و مقررات رقابتی و نظارت بر اجرای آن‌ها، تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بررسی مسائل رقابتی و ارائه پیشنهادات به شورای رقابت و دیگر وظایف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار و رقابت در بازار تشکیل شده است. عمده فعالیت این شورا حول محور بازار خودرو است.

بر اساس جدیدترین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو، قیمت ام وی ام X۳۳ CROSSCVT  و X۳۳ CROSS MT به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو اعلام شد. قیمت این خودروها به ترتیب ۷۸۵ میلیون و ۶۸۵ میلیون تومان اعلام شده است.

**قیمت ام وی ام X۳۳ مدیران خودرو 

866923

**نگاهی به ام وی ام x۳۳ 

ام وی ام x۳۳ باسابقه‌ترین کراس‌اوور چینی موجود در بازار کشورمان است و تاکنون با چهره‌ها و مشخصات متفاوتی در مدیران خودرو مونتاژ شده است. جدیدترین نسخه x۳۳ برای بازار ایران، پلت فرم متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی این خودرو دارد و با نام x۳۳ کراس شناخته می‌شود. مشخصات x۳۳ کراس تفاوت چندانی با ام وی ام x۲۲ پرو ندارد و در این خودرو هم شاهد یک پیشرانه سه سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) هستیم. حداکثر گشتاور پیشرانه x۳۳ کراس مشابه پیشرانه x۲۲ پرو و برابر با ۱۵۰ نیوتن متر است اما حداکثر قدرت آن ۱۰ واحد بیش‌تر شده و به ۱۱۲ اسب بخار رسیده است.

کد خبر 36267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =