۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
"حتوکا" در مسیر صعود حرکت می‌کند

سود انباشته ارائه‌‎شده حمل و نقل توکا در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ با رشد انفجاری ۱۵۰ درصدی به ۱۹۹ میلیارد تومان دست‌ یافت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت حمل و نقل توکا در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی‌ خود طی این دوره ۱۲ ماهه را برابر با یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۵۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خود کرد.

سود ناخالص شرکت "حتوکا" طی این دوره ۱۲ ماهه با افزایش ۸۷ درصدی از مبلغ ۱۱۹ میلیارد تومان به مبلغی برابر با ۲۲۱ میلیارد تومان در این دوره رسیده است.

هزینه‌های مالی حمل و نقل توکا در پایان اسفندماه نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان به ثبت رسیده و تا میزان سود خالص این شرکت تا قبل از پرداخت مالیات مبلغی بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

همان‌طور که در نمودار ذیل مشاهده می‌کنید روند درآمدزایی حتوکا در ۴ سال اخیر روند رو به رشدی را به همراه داشته و توانسته این روند را ادامه دهد.

"حتوکا" در مسیر صعود حرکت می‌کند

مجموع سود عملیاتی شرکت حمل و نقل توکا در پایان دوره ۱۲ ماهه میاندوره‌ای از مبلغ ۹۳ میلیارد تومان با افزایش قابل‌توجه ۹۹ درصدی طی دوره به ۱۷۴ میلیارد تومان رسیده، سود خالص این شرکت در پایان اسفندماه سال گذشته برابر با ۱۳۹ میلیارد تومان ارائه‌شده و "حتوکا" توانسته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۰ درصدی در کسب سود خالص نسبت به گذشته موفق عمل کند. همچنین سود خالصی که این شرکت در پایان سال در ازای هر سهم شناسایی کرده برابر با ۳۹۳ ریال است.

"حتوکا" در مسیر صعود حرکت می‌کند

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان اسفندماه۱۴۰۲
شرکت "حتوکا" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۱۲ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با یک هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد قابل توجه ۹۱ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته تجربه کرد و در این دوره بیشترین دارایی در اختیار بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۶۶۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۱۲۵ درصد افزایش را شاهد بود.
"حتوکا" در مسیر صعود حرکت می‌کند

طی این دوره ۱۲ ماهه میاندوره‌ای منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ میزان سرمایه "حتوکا" مبلغی بالغ‌بر ۳۵۴ میلیارد تومان اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته تغییر ۲۵۸ درصدی را از آن خود کرده است و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده حمل و نقل توکا در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ با رشد انفجاری ۱۵۰ درصدی به ۱۹۹ میلیارد تومان دست‌ یافت.

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت "حتوکا" در پایان دوره ۱۲ ماهه میاندوره‌ای منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ برابر با یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان شناسایی‌شده، درآمدهای این شرکت از ارائه خدمات به ‌دست آمده که عمده‌ترین درآمد کسب‌شده از مکانیزم‌ها و حمل جاده‌ای صادراتی به ثبت رسیده؛ از بخش‌های گفته شده مبالغی برابر با ۱۸۷ میلیارد تومان و ۱۶۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

کد خبر 37782

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =