شیرینی درآمدهای "قلرست" به اسفندماه رسید / تفاله خشک درآمدزاترین محصول قند لرستان

شرکت قند لرستان در اسفندماه افزایش انفجاری ۱۷۲ درصدی درآمدهای خود نسبت به ماه گذشته را مشاهده کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت قند لرستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد خود را که حاصل از فروش محصولات در بازار داخل کشور است را طی این دوره برابر با ۱۱ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان به ثبت رساند. همچنین "قلرست" درآمدهای تجمیعی خود طی ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون را ۲۵۱ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "قلرست" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود، این شرکت از ابتدای سال مالی که تاکنون ۸ ماه از آن سپری‌شده در بازار صادراتی فعالیتی نداشت و لازم به ذکر است که در اسفندماه از فروش ملاس و تفاله خشک کسب درآمد کرد.

روند درآمدزایی قند لرستان در ۲ سال اخیر مالی 

شیرینی درآمدهای "قلرست" به اسفندماه رسید / تفاله خشک درآمدزاترین محصول قند لرستان

شرکت قند لرستان در اسفندماه افزایش انفجاری ۱۷۲ درصدی درآمدهای خود نسبت به ماه گذشته را مشاهده کرد، این شرکت غذایی میزان درآمد ماهانه‌ای که از ابتدای سال مالی تا هشتمین ماه از سال مالی خود بر جای گذاشت نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۷۸ درصدی را در کارنامه مالی به ثبت رساند.

درآمدزاترین محصول قند لرستان در اسفندماه سال جاری مربوط به محصول «تفاله خشک» در بازار داخل کشور با ۹ میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان بود، این میزان درآمدی که در هشتمین ماه از سال جاری شناسایی کرد، دربرگیرنده‌ی ۸۰ درصد از کل درآمد ماهانه بود.

نرخ فروش محصول «تفاله خشک» در بازار داخل کشور ۱۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول تغییر عمده‌ای در روند نرخ فروش نسبت به ماه گذشته به همراه نداشت و همچنین پس این از محصول که عنوان درآمدزاترین محصول "قلرست" را در اختیار داشت، محصول «ملاس» نیز در سبد فروش محصولات این شرکت قرار داشت.

مقدار فروش محصولات "قلرست"
شیرینی درآمدهای "قلرست" به اسفندماه رسید / تفاله خشک درآمدزاترین محصول قند لرستان

شرکت قند لرستان در پایان اسفندماه سال گذشته ۹۰۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «تفاله خشک» با ۷۲۷ تن بود، قند لرستان طی ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۵هزار و ۵۸۲ تن از محصولات خود را به فروش رساند.

کد خبر 37783

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =