ادامه تلاش و پیگیری برای کشف رمز ارزها در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در استان خبر داد.

به گزارش بیداربورس، معتمدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به کم آبی و گرمی هوا و افزایش مصرف برق رمز ارزهای دارای مجوز تا پایان شهریور ماه حق فعالیت ندارند.

معتمدی زاده در خصوص آخرین اقدامات برای مبارزه با رمز ارزهای غیر قانونی برای حفظ برق پایدار در استان افزود: در همه شهرهای استان تلاش و پیگیری برای کشف رمز ارز در دستور کار قرار گرفته است در چند روز گذشته حدود ۶۰ رمز ارز کشف شد.

او با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون حدود ۷۰۰ دستگاه رمز ارز کشف شده است، بیان کرد: رمز ارزها مصرف انرژی زیادی داشته و به صورت غیر مجاز در شبکه قرار می‌گیرند و سبب آسیب زیاد به شبکه می‌شود، از طرفی شبکه را نامتعادل و آسیب به مشترکان شبکه برق را به دنبال دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه رمز ارزها در ساعات اوج مصرف سبب افت ولتاژ شبکه و آسیب به همسایگان رمز ارزها می‌شود، عنوان کرد: هر چند می‌توان با دریافت پروانه بهره برداری رمز ارز تهیه کرد، اما با توجه شرایط کم آبی، گرمی هوا و مصرف چند برابری برق تا پایان شهریورماه اجازه فعالیت حتی به کسانی که مجوز تولید رمز ارز دارند داده نخواهد شد.

معتمدی زاده با بیان اینکه اگر دستگاه رمز ارزی کشف شود تا پایان شهریور ماه نگه داری و ضبط می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه فن خنک کننده رمز ارزها صدای زیادی تولید می‌کند شهروندان اگر چنین صداهایی را در همسایگی خود، زمین‌های کشاورزی و پمپاژ کشاورزی احساس کردند می‌توانند با پلیس ۱۱۰ یا با ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =