توضیح شستا درباره پرونده مطالباتی دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال

سرمایه گذاری تامین اجتماعی درباره پرونده مطالباتی دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش بیدار بورس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی درباره پرونده مطالباتی دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال، دست به شفاف سازی زد. براین اساس، محمد رضوانی فر مدیرعامل "شستا" در خصوص پرونده مطالباتی ۲ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طبق مصوبه جلسه ۲۷ آذر سال ۹۸ کارگروه مقابله با تحریم های شورای عالی امنیت ملی، مقرر شد سرمایه گذاری تامین اجتماعی مبلغ ۲ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال بصورت قرض پرداخت کند و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش متعهد شدند در ۳۱ فروردین سال ۹۹ نسبت به بازپرداخت بدهی اقدام کنند.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دربند ۲۱ جلسه ۴۲ با تصریح به مسئولیت ریاست هیات مدیره فدراسیون فوتبال، استقراض ۲ میلیون یورو را مصوب می کند و متعاقباً ریاست وقت فدراسیون فوتبال طی نامه ای خطاب به سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به مصوبه هیات رئیسه صراحتاً به تعهد بازپرداخت در سررسید مندرج در چک تحویلی اذعان می کند.

متعاقب عدم پرداخت بدهی از سوی فدراسیون فوتبال و عدم نتیجه گرفتن از مذاکرات برای پرداخت، شستا نسبت به تقدیم دادخواست در ۲۵ تیر سال ۹۹ اقدام که پس از ارجاع به شعبه ۷۷ دادگاه عمومی حقوقی تهران و برگزاری جلسه رسیدگی، منتج به صدور رای در ۱۵ مهر سال ۹۹ به نفع شستا و محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت دو میلیون یورو به انضمام خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی شد.

نهایتاً با پیگیری های جدی صورت گرفته و پس از صدور اجراییه در ۱۸ آبان سال ۹۹ و تعقیب عملیات اجرایی در اجرای احکام مجتمع قضایی شهید صدر تهران معادل قیمت روز نرخ ارز در زمان تسویه، مبلغ ۲ میلیون یورو به انضمام خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی و متفرعات دعوا محاسبه و تماماً وصول شد.  

کد خبر 4810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =