صدور نخستین دعوتنامه‌های خودرو شاهین

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا از صدور نخستین دعوتنامه‌های محصول جدید با قیمت ۲۶۸ میلیون تومانی و ضوابط ابلاغی شورای رقابت خبر داد.

به گزارش بیداربورس به نقل از بورس پرس، مجید باقری با اشاره به وعده پیشین از صدور دعوتنامه‌های خودرو شاهین در موعد مقرر با قیمت ۲۶۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.

وی افزود: اکنون مرجع قیمت‌گذاری خودرو شورای رقابت است. صدور این دعوتنامه‌ها طبق قیمت اعلام شده و مورد تایید شورای رقابت صورت گرفته و سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است. این خودروساز از ابتدای ثبت‌نام شاهین در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی‌ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوماً ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و بارها اعلام شده، سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: شاهین به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو و سایپا محسوب می‌شود. تولید و عرضه شاهین در دوران تحریم های بین‌المللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی سایپا به نقش‌آفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد در مسیر پیشرفت و توسعه است.

باقری درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به شاهین توضیح داد: شبکه خدمات پس‌از فروش سایپا با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است. سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

منبع: بورس پرس
کد خبر 521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =