مهلت ۲۰ روزه به پیمانکاران شرکت معدنی فرابورسی

رئیس جمهور در واکنش به مطالبات کارگران شرکت فرابورسی زغالسنگ پروده طبس، اعلام کرد: پیمانکاران ۲۰ روز مهلت دارند به این وضعیت رسیدگی کنند.

به گزارش بیدار بورس، ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه به خراسان جنوبی ‌و در بازدید سرزده از معدن شرکت فرابورسی زغالسنگ پروده طبس با اشاره به اینکه کارگران نباید نگران بیمه، دستمزد و سختی کار باشند، اعلام کرد: پیمانکاران حداکثر تا ۲۰ روز مهلت دارند، وضعیت زندگی کارگران این معدن را متحول کنند. در غیر این صورت اقدام لازم انجام می‌ شود.

وی افزود: معادن این شهرستان ظرفیت توسعه فراوانی دارد و باید زیرساخت‌های آن تکمیل شود تا نیاز کشور به واردات برطرف شود. دولت سعی دارد، شرایط را به نفع مردم تغییر دهد. علی‌رغم همه مشکلات پیش‌رو، آینده امیدوارکننده است. لذا همه مسئولان از بخشداران تا مقامات بالاتر باید در جامعه امید آفرینی کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: برخی از واردات دوباره ‌محصولات کره‌ای دم می زنند اما این اقدام جایز نیست. واردات نباید ‌تولید ‌را تحت‌الشعاع قرار ‌دهد. ارز ترجیحی به دلیل عدم نظارت به جای اینکه سهولتی در زندگی مردم ایجاد کند به دست دلالان افتاد و نفعی برای مصرف کننده نداشت. رعایت حقوق مردم و حقوق زنان، زنان سرپرست خانواده و مردان فرهیخته‌ای که می‌توانند در جامعه ایفای نقش کنند بر عهده مسئولان و دولتمردان است.

رئیسی گفت: افزایش صادرات امری بسیار ضروری بوده و به وزیر صنعت و وزاری مربوطه تاکید می‌ شود ساز و کاری فعال برای حمایت از داخلی‌سازی و توسعه صادرات تعریف کند.

کد خبر 7044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =