طرد فلزات اساسی از سوی حقیقی ها

امروز بازار سهام در دومین روز معاملاتی باز هم با روند منفی شاخص کل بورس همراه شد. شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ هزار واحد افت را ثبت کرد و در محدوده یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش بیدار بورس،  امروز بازار سهام در دومین روز معاملاتی باز هم با روند منفی شاخص کل بورس همراه شد. شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ هزار واحد افت را ثبت کرد و در محدوده یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن در بازار امروز با ۴۱۴هزارو ۶۸۴ واحد و با ۱.۴۰درصد به کار خود پایان داد. ارزش بازار ۷۴ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ارزش دلاری آن ۲۶۹ میلیارد بود.

همچنین حجم معاملات در روز دوم هفته به ۶ میلیارد و ۴۰۱ میلیون و ۹۷۵ میلیارد و خالص ورود پول حقیقی ۴ هزارو ۶۶۸ میلیارد به اتمام رسید.

مجموع ارزش فروش حقیقی ۴۱ هزارو ۸۷۳ میلیارد و فروش آن ۳۷ هزارو ۲۰۵ میلیارد بود و در معاملات امروز در بخش فروش حقوقی ها ۶ هزارو ۰۱۴ میلیارد و خرید آنها به ۱۰ هزارو ۶۸۲ میلیارد رسید.

می توان از "کباده" به عنوان بیشترین تقاضا و "وشمال" بعنوان بیشترین عرضه درمعاملات بازار امروز نام برد. سهم "شپنا" نیز بیشترین ارزش در صف خرید و فروش حقیقی ها را داشت؛ "وپاسار" و "شپنا" نیز به ترتیب بیشترین ارزش خرید و فروش حقوقی ها در بازار امروز بود.

بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی ها در صنعت "فرآورده های نفتی" و در بخش خرید و فروش حقوقی ها به ترتیب "محصولات شیمیایی" و "فرآورده های نفتی" بودند.  

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
فرآوردهای نفتی ۰.۰۴%  B۴,۶۸۵ ۴۶۹ M
محصولات شیمیایی ۰.۳۷% ۳,۹۶۷ B ۱۳۴ M
خودرو  ۰.۲۱% ۳,۷۵۳.۱ B ۱,۱۱۴ M
فلزات اساسی ۰.۷۲% ۳,۰۲۶.۸ B ۱۹۱ M
مواد و محصولات دارویی ۱.۲۴% B۲,۳۷۵.۱ ۹۳ M 
کد خبر 8191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =