۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
پنیک بورس!

در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۲ هزار و ۱۸۴ واحد کاهش، رقم ۴۰۱ هزار و ۵۷۴ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس، در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۲۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزارو ۴۶۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۲درصد یعنی هزار و ۷۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۲درصد از کل معاملات شد.

در جریان معاملات امروز ارزش بازار ۷۲میلیون و ۳۵۹ هزار میلیارد و  ارزش دلاری آن ۲۶۶ میلیارد دلار بوده است؛ ارزش معاملات ۵۴ هزارو ۵۸۰ میلیارد و حجم معاملات ۸میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۱۶۹ هزار واحد بود همچنین در معاملات امروز تعداد نمادهای منفی ۵۵۶ و نماد های مثبت ۶۸ سهم بوده است.

همچنین مجموع ارزش فروش حقیقی ۴۹ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ارزش خرید آنها ۳۷هزارو ۳۷۰میلیارد بود که در بخش حقوقی ها ارزش فروش آنها ۵ هزارو ۱۹۸ میلیارد و ارزش خرید آنها ۱۷ هزارو ۲۳۸ میلیارد بوده است.

در چهارمین روز معاملات هفته بیشترین تقاضا را سهم "شکام" با ارزش صف ۲۹۹ میلیارد و بیشترین عرضه را "وگردش" با ارزش صف ۴۴۵ میلیاد داشته است. سهمام های "لپارس" و "شپنا" نیز به ترتیب بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی ها را داشته و در خرید و فروش حقوقی ها سهم "شپنا" و "زاگرس" بیشترین ارزش خرید و فروش را داشته است.

و در بخش صنایع نیز "محصولات شیمیایی" بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی را به خود اختصاص دارد و در بخش حقوقی نیز "فلزات اساسی" لبیشترین ارزش خرید حقوقی و "محصولات شیمیایی" بیشترین ارزش فروش حقوقی را به خود اختصاص داد.

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :      
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
محصولات شیمیایی ۲.۸۲% ۵,۰۵۸.۹ B ۲۰۴ M
فرآورده‌های نقتی، کک و سوخت هسته ای ۳.۳۴% ۴,۴۷۲.۲ B ۴۵۸ M
فلزات اساسی ۲.۰۲% ۳,۸۲۱.۶ B ۲۳۹ M
خودرو و ساخت قطعات ۴.۰۷% ۳,۵۰۲.۷ B ۱,۴۸۶ M
مواد و محصولات دارویی ۲.۵۹% B۲,۱۸۵ ۹۵ M 

کد خبر 8280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =