۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
روی خوش بازار به رئیس جدید

افراد حقیقی امروز ۵۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

به گزارش بیدار بورس،  در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.

برپایه معاملات نخستین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۶۴۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۳۷ هزار و ۱۸۷ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۵۶ هزار و ۳۲۰ واحدی را تجربه کردند.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه خالص ورود پول حقیقی ۵ هزار و ۴۸۶ میلیارد بوده و مجموع ارزش فروش حقیقی ۳۶ هزار و ۳۳۹ میلیارد و مجموع ارزش خرید حقیقی ۴۱ هزار و ۸۲۵ میلیارد بوده است؛ همچنین مجموع ارزش فروش حقوقی ۱۲ هزارو ۲۵۲ میلیارد و مجموع ارزش خرید آن ۶ هزار و ۷۶۶ میلیارد بوده است.

همچنین در معاملات امروز تعداد نمتدهای مثبت ثبت شده ۴۸۵ و تعداد نمادهای منفی ۱۵۰ واحد بوده است.

در معاملات امروز بیشترین تقاضا رو سهم "انرژی ۳۱" با ارزش صف ۲ هزارو ۴۵۰ میلیارد و بیشترین عرضه را سهم "وگردش" با ارزش صف ۴۵۰ میلیارد داشته است.

"شپنا" نیز بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی و حقوقی را در معاملات اولین روز هفته از آخرین هفته پاییز به خود اختصاص داد.

"محصولات شیمیایی" بیشترین ارزش خرید حقیقی با ارزش صف ۵ هزارو ۳۸۹ میلیارد و "فرآورده های نفتی" با ارزش صف ۴ هزار و ۲۳۶ میلیارد بوده است همچنین "محصولات شیمیایی" بیشترین ارزش خرید و فروش حقوقی را به خود اختصاص داد.

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :      
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
فرآورده‌های نقتی، کک و سوخت هسته ای ۱.۶۵% ۵,۲۴۳.۲ B ۴۶۵ M
محصولات شیمیایی ۲.۰۹% ۴,۶۸۲.۷ B ۱۴۸ M
فلزات اساسی ۳.۶۳% ۳,۷۰۹.۳ B ۴۰۷ M
خودرو و ساخت قطعات ۳.۳۷% ۲,۸۹۲.۵ B ۹۹۱ M
استخراج کانه‌های فلزی ۳.۳۳% B۲,۳۵۱.۸ ۷۲ M 
کد خبر 8412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =