نحوه کنترل قیمت دلار و درخواست از مردم برای شکستن محاصره اقتصادی

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام اینکه ایران برای کنترل قیمت دلار، پول‌های حاصل از فروش نفت را مخفیانه وارد می‌کند، گفت: مردم محاصره اقتصادی را بشکنند!

به گزارش بیداربورس، محسن رضایی طی سفر به استان خوزستان در شهر ایذه با اشاره به اینکه ایران برای کنترل قیمت دلار، پول‌های حاصل از فروش قاچاق نفت را مخفیانه وارد می‌کند، گفت: آمریکا سه سال است ایران را محاصره کرده و اجازه فروش نفت نمی‌دهد. از مردم خواست می شود تصمیم تاریخی بگیرند و محاصره اقتصادی را بشکنند!

وی افزود: ایران نیاز به قیام اقتصادی است و باید از همین ایذه شروع شود. لوله‌های گاز از همین شهر پر می گردد و چرا همین جا نباید یک پتروشیمی احداث شود تا حداقل برای پنج هزار نفر شغل ایجاد شود و صنایع پایین دست پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و تبدیلی فعال شوند.

بر اساس این گزارش، احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و پدر همسر ابراهیم رئیسی هم با اشاره به موانع آمریکا برای فروش نفت ایران گفت: خوشبختانه بر اساس جراتی که دولت سیزدهم دارد، بنا بر تحریم‌شکنی گذاشته شد و فروش نفت مقداری توسعه پیدا کرد تا بتوان با شگردهایی از این طریق، زندگی مردم را از زیر فشار خارج کرد.

وی افزود: آخرین حربه آمریکایی‌ها این بود که دیگر اجازه ندهند پول‌ها به وسیله بانک‌های جهانی به ایران منتقل شود اما اقدامات دولت به جایی رسیده که دیگر به انتقال پول از طریق بانک‌های بین‌المللی نیازی نیست.

کد خبر 9193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =