۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
شاخص جان گرفت؟

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، ۱۵ آبان با رشد ۴۲ هزار واحدی در آستانه ورود به نیمه بالایی کانال ۱.۴ میلیون واحدی قرار گرفت.

به گزارش بیدار بورس، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۱۵ آبان ماه با رشد ۴۲ هزار و ۲۲۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۶۳۷ واحد رسید. شاخص هم وزن رشد ۱۱ هزار و ۹۱۱ واحدی داشت و در عدد ۳۸۶ هزار و ۲۵۴ واحد متوقف شد.

امروز حدود ۵.۵ میلیارد برگه سهم،  ۵۵۰ هزار بار معامله شد و ارزشی در حدود ۶.۲ هزار میلیارد تومان داشت.  

در جریان معاملات امروز ارزش بازار به ۷۲ میلیون و ۷۰۳ هزار میلیارد واحدی رسید که در این راستا ارزش دلاری آن نیز به ۲۶۲ میلیارد دلار رسید.

همچنین ارزش معاملات امروز به عدد ۴۶ هزار و ۵۳۳ رسید و حجم معاملات نیز ۵ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۴۹۹ میلیارد را از آن خود کرد؛ خالص ورود پول حقیقی نیز به عدد ۴ هزار و ۲۱۶ میلیاردی رسید.

در جریان معاملات امروز p/e ttm نیز ۶.۳۳ و مجموع ارزش فروش حقیقی ۳۷ هزار میلیارد و مجموع ارزش خرید حقوقی ۴۱ هزار و ۲۲۲ میلیارد شد و همچنین مجموع ارزش فروش حقوقی ۹ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ارزش خرید حقوقی ۵ هزار و ۲۶۶ میلیارد شد.

در بازار امروز تعداد نمادهای مثبت ۵۶۰ سهم و تعداد نمادهای منفی ۶۵ سهم بود؛ همچنین سهم "خودرو" با ارزش صف ۱ هزار و ۶۲ میلیادی بیشترین تقاضا  و "وشمال" با ارزش صف ۴۶۸ میلیاردی بیشترین عرضه را داشت.

نماد "شستا" تأثیر سه هزار و ۴۸۳ واحدی بر شاخص داشت و فولاد، فارس و کچاد در رتبه‌های بعدی نمادهای شاخص ساز امروز بازار بودند. شستا پرتراکنش ترین نماد امروز بود و رشد ۶.۴ درصدی در ارزش سهام ایجاد کرد.

امروز "فلزات اساسی"بیشترین ارزش خرید حقیقی را با ارزش صف ۵ هزارو ۴۸۲ میلیارد و در بخش حقوقی نیز گروه "فلزات اساسی" صدر نشین بود؛ در بخش بیشترین ارزش فروش حقیقی و حقوقی ها گروه های "فلزات اساسی" و "محصولات شیمیایی" به ترتیب بیشترین تقاضا را داشتند.

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
فلزات اساسی ۱.۹۷% ۴,۶۶۹B ۳۶۸M
شرکت‌های چند رشته ای صنعتی ۴.۶۳% ۳,۹۰۳B ۳۰۷M
محصولات شیمیای ۳.۲۹% ۳,۸۶۶B ۱۵۲M
فرآورده های نفتی ۴.۴۸% ۲,۶۹۶B ۳۳۲M
استخراج کانه های فلزی ۳.۷۱% ۱,۸۳۷B ۸۶M
کد خبر 9203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =