قیر رایگان پالایشگاه ها از شنبه به وزارت راه، شهرداری‌ها و... و. می رسد

نایب رییس مجلس از عرضه قیر رایگان پالایشگاه ها به وزارت راه، سازمان نوسازی مدارس، شهرداری‌ها و... تا شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، علی نیکزاد در خصوص آخرین وضعیت تامین قیر رایگان دستگاه‌های اجرایی گفت: موضوع قیر حواله‌ای مصوب مجلس به‌ رغم نشست‌های متعدد با بیژن زنگنه وزیر سابق نفت به نتیجه نرسید اما پیرو نشست هفته گذشته با جواد اوجی، قیر رایگان تا شنبه آینده در اختیار وزارت راه، سازمان نوسازی مدارس، شهرداری‌ها، منابع طبیعی و پایگاه‌های بسیج قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نشست امروز، نمایندگان سوالاتی از اوجی وزیر نفت در ۵ حوزه مطرح کردند که یکی از موضوعات در زمینه صادرات نفت بود که در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و دیپلماسی نفتی هم مورد توجه قرار گرفته و عملکردها قابل قبول است.

براساس این گزارش، طبق مصوبه شهریور سال جاری هیات وزیران، وزارت نفت به موجب آیین نامه اجرایی بند ز تبصره یک قانون بودجه، مکلف شد از طریق شرکت های تابعه و طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، ۱۵ هزار میلیارد تومان نفت به صورت ماهانه (یک دوازدهم) در اختیار پالایشگاه های بورسی و دولتی قرار دهد تا متناسب با سهم مندرج در قانون بودجه، مواد اولیه قیر به دستگاه های اجرایی موضوع این آیین نامه تحویل داده شود.

کد خبر 9232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =