رضایت رئیسی از اقدامات دولت در ۸۳ روز و امید به حل مشکلات

رییس جمهور ضمن دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با ارزیابی مثبت از اقدامات دولت در حوزه های مختلف، نسبت به حل مشکلات ابراز امیدواری کرد.

به گزارش بیداربورس، ابراهیم رییسی در جلسه علنی مجلس و در دفاع از مسعود فیاضی گفت: معیار انتخاب وزرا، شایستگی است و رفاقت، نزدیکی، فشار رسانه ای و... موجب نمی‌شود کسی معرفی شود. با بررسی‌ کارگروه ها، فیاضی از کسانی بود که در مصاحبه های مختلف از جایگاه ممتازی برخوردار شد و صلاحیت وی مورد تایید است. روحیه تحولی در آقای فیاضی وجود دارد که در گزینه های باسابقه و دارای مدارج عالی شاید وجود نداشت

وی افزود: با گذشت ۸۳ روز از عمر دولت بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق و دستمزدها در موعد مقرر پرداخت شده، فروش نفت با موفقیت در حال انجام است‌ که این مسائل پشتوانه‌های خوبی برای برداشتن گام‌های اقتصادی بوده و می توان به حل مشکلات امیدوار بود.

رییس جمهور ادامه داد: افزایش منابع ارزی و ریالی در حال انجام است. با گام نهایی که همین روزها برداشته شده، نگرانی بابت کالاهای اساسی و ذخایر وجود ندارد و با تعامل مجلس، ساختار بودجه اصلاح خواهد شد.

رییسی گفت: با تشکیل شورای عالی مسکن، ساخت و ساز یک میلیون مسکن آغاز شده و تهیه زمین در حال انجام است. شورای عالی اشتغال هم تشکیل شده، معوقات کارگران سامان پیدا کرده و سفر به یک سوم استان ها انجام شده است.

وی افزود: وضعیت تعامل و دیپلماسی با شرق و غرب به حالت فعال برگشته و توسعه روابط با همسایگان و منطقه در اولویت قرار دارد.

رییسی ادامه داد: با تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا، گام موثری برای درمان بیماری انجام شده و شرایط واکسیناسیون و واردات واکسن نسبت به قبل بهتر شده است.

کد خبر 9615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =